Ok. Nyt mulla on kriisi. Nimittäin kriisi ruoan kanssa. Ja rahan kanssa. Oon tajunnu, että oon viime aikoina ruvennu syömään ihan hirveesti! Tai en nyt hirveesti, syönhän mää normaalistikin aika paljon, mutta nyt oon ruvennu syömään paljon enemmän mitä alkuvaiheessa täällä! En vaan voi mitään sille, että nykyään mulla on ihan koko ajan nälkä ja koko ajan on pakko olla syömässä tai ostamassa ruokaa. Sinänsä en oo huolissani, koska oon myös ruvennu liikkumaan paljon enemmän mitä alkuvaiheessa. Mutta nykyään menee vaan niin paljon rahaa ruokaan! Kävin eilen aamulla ostaan kaupasta ruisleipäpaketin. Tänä aamuna piti käydä ostaan uus, koska se oli jo syöty. Okei, meitä on kaks syöjää ja siinä paketissa ei oo ku ehkä joku 12 palaa, mutta silti! Ennen tuommonen leipäpaketti kesti varmaan jonku 3-4 päivää ainaki. Mulla on ruvennu menemään niin paljon enemmän rahaa, mitä aikasemmin ja se johtuu ihan vaan siitä, että nykyään ostan koko ajan ruokaa. Mutta pakko kait se on syyä?

Tänään on ollu jotenkin ihan outo päivä. Jotenkin ollu ihan laiska olo koko päivän. Heräsin aamulla muka tosi reippaana, kävin viemässä kirjeen postiin ja kaupassa ostamassa ruokaa. Siihen se reippaus sitten jäi. Aloin tekemään tuota sosiaalityön esseetä, jonka kanssa meinaa olla jo tosi kiire. Ehkä puoli sivua oon saanu tämän päivän aikana siihen kirjotettua, jos sitäkään. Puolustaudun kuitenkin sillä, että 2 tuntia päivästä mulla meni kun kävin yliopistolla uusimassa lainat ja urheilemassa. Oon ihan säännöllisesti ruvennut kävelemään ylioopistolle, joten niin kävelin myös tänään. Tein sitten lisäksi vielä puolen tunnin mittasen aika reippaan juoksulenkin. Kotona tein sitten vielä lihaskuntoa. Ny taas vaihteeksi syön. Ja laiskotuttaa. Pitänee kuitenkin varmaan lähtä ulos tuossa parin tunnin päästä, kun Rodri on niin kovasti suunnitellut kaikkea. Lisäksi jenkkiläiset haluaa juhlia tänään thanksgivingiä.

Katotiin eilen Loten kanssa lentoja eri puolille Espanjaa. Varmaan jonnekin reissun päälle lähetään, kunhan mää saan tuon esseeni viimesteltyä. Mulla on tosiaan kokonaisuudessaan enää yks oppitunti, ja se on käsipalloa ens keskiviikkona. Sen jälkeen ei ookaan sitten enää mitään muuta kuin se koe tuosta käsipallosta 13.12. Tuo pari viikkoa mikä tuossa välissä on niin pitäs kyllä oikeasti varmaan käyttää ahkeraan lukemiseen, mutta matkusteltaessa se taitaa todellisuudessa mennä. Barcelonaan meen sillon 9-11.12 ja ens viikonloppuna sitten todennäkösesti mennään Madridiin. Täältä on ihan tosi halvat lennot Madridiin! Yhteen suuntaan joku reilu 20 euroa eli meno-paluu irtoaa 50 eurolla! Ei olla vieläkään ehitty käymään Benidormissa, joten tehdään tässä tämän viikonlopun aikana sitten varmaan reissu Benidormiin ja Alteaan. :D

Muttajoo, eipä tässä sen kummempia. Sain syödyksi, mutta jäi silti nälkä. Tämmöstä tää on ollu oikeestaan jo monta päivää: syön, mutta silti jää nälkä. Mutta ehkä tuo on vaan hyvä merkki, sillä se tarkottaa, että oikeesti kulutan paljon. 

Laura