Aika lailla tasan viikko on kulunut siitä, kun saavuttiin Alicanteen. Aika on mennyt ihan käytännön asioita järjetellen. Eniten aikaa on mennyt mun opintotukiahkemukseen, joka vieläkin on vähän tekeillä. Espanjassa kun nämä ihmiset eivät ole mitään maailman nopeimpia työntekijöitä... Vuokrasopimus on meidän osalta allekirjotettu ja muutto päästään suorittamaan 13.päivä näillä näkymin. Tai no 13.päivä minä oon suomessa niin antaa nuitten muitten hotiaa muuton minun puolesta:DDD Manun serkku muuttaa joskus ens viikon loppupuolella pois siitä kämpästä ja päästään sitten siihen muuttamaan ja maksetaan syyskuulta sitten vaan puolen kuun vuokra. 
Manu alotti työt tällä viikolla ja se on nyttenkin yliopistolla. Huono puoli vaan on se, että se ei saanutkaan opetettavaksi niitä kursseja, jotka se ois halunnu vaan nyt sillä on jotain kursseja joita se ei osaa yhtään.. Että saa nyt nähä:D Ajateltiin molemmat tehä myös CV:t ja viedä niitä supermarketteihin siltä varalta, että jos joku vaikka ottais yhteyttä... Lisäraha ei nimittiäin ois pahitteeksi.
Viikon aikana on tullut kyllä huomattua, että mun espanja ei oo vielä riittävä. Pittää opiskella vielä niin paljon lissää. Huolestuttaa vähän, että miten ne opiskelut sujuu kun välillä täällä tuntuu ettei ymmärrä yhtään mitään. Mutta onneksi on ympärillä ihmisiä, jotka ihanasti kannustaa ja tsemppaa:) Kyllä tämä tästä. 
Nyt minä alotan tekemään sitä mun CV:tä, jos sais vaikka valmiiksi ennen ku manu tulee kottiin. 

Laura