Tänään mulla alko tosiaan kielikurssi. Onneksi tarkistin vielä eilen illalla sen, että monelta mulla alkaa koulu, koska olin kattonu ihan väärää kohtaa aikasemmin. Olin menossa kaheksaksi, vaikka oikeesti mun koulu alko vasta 12. :D Mutta onneksi tarkistin vielä, vaikka eipä siinä nyt hirveetä vahinkoa ois tullu jos oisin neljä tuntia aikasemmin menny.

Oon  siinä ryhmässä, jossa on ihan ne kaikista eniten alottelijat ja ihan hyvä niin. Ajattelin että oon ihan ok espanjassa siihen nähden, että en oo koskaan sitä opiskellu mutta en suinkaan :D Oon varmaan kaikista huonoin siinä meidän ryhmässä. Tai no okei, on siellä muutama saman tasonen ku minä, niin ehkä ihan oikeassa paikassa oon. Ja tosiaanki musta tuntuu että tuo on tosi hyödyllinen mulle, koska esim. me puhutaan koko ajan vaan espanjaa. Siinä meidän ryhmässä on mun lisäksi 3 turkkilaista tyttöä, 2 italiasta poikaa (joista en kyllä tajua mitä ne siellä tekee, koska ne puhuu tosi hyvää espanjaa), slovakialainen poika, slovenialainen tyttö ja saksalainen tyttö. Ja oli siellä tänään myös kyproslainen poika ja ranskalainen tyttö, mutta ne oli kait tullu väärään ryhmään. Yllättävän vähän oli porukkaa, oisin kuvitellu että ois ollut enemmän. Mutta ehkä ihan kiva vaan, että on niin pieni ryhmä :) Kaikki ihmiset oli tosi mukavia ja sain uusia kavereitaki jo :)

Tulin joskus kolmen aikaan ehkä koulusta ja sen jälkeen ollaan käyty syömässä ja etitty kämppistä. Se meidän vuokraisäntä tosiaan lähetti meille viestin eilen ja kysyi että oltaisko halukkaita vuokraamaan se koko kämppä vain meidän käyttöön, jos se laskis hintaa vähän. Meidän mielestä se on vieläkin vähän liian kallis, mutta ollaan nyt yritetty ettiä täältä jostain jotain vaihtaria/vastaavaa, jolla ei vielä oo kämppää joka eihkä vois muuttaa meidän kanssa niin voitais jakaa kulut. Mutta ei oo tärpänny vielä. Oon melko varma, että löydettäis joku kämppis, jos saatas vielä pari päivää aikaa, mutta tämän päivän aikana meidän kait pitää sille vuokranantajalle ilmottaa, että mitä tehdään. Suhteessa tulis halvemmaksi ottaa se koko kämppä ku pelkästään kaks huonetta, mutta en tiiä onko meillä kuitenkaan sitte varaa maksaa sitä koko kämppää, varsinkaan kun ei tarvita ollenkaan sitä kolmatta huonetta.

Nyt olisi tarkotus tässä vähän ottaa lepiä ja datailla vähän aikaa ja sitten lähen vihdoin ja viimein sinne lenkille mitä oon suunnitellu koko viikon. Illalla mennään varmaan käymään sellasissa "international partyissa" tuossa yhessä baarissa. Aluksi ei ollu tarkotus sinne mennä, mutta siellä on semmonen supertarjous, että jos heti yhentoista ja yhen välillä menee niin saa 2 eurolla 2 sangriaa/olutta ja paellalautasen. Siis kaikki nuo 2 eurolla! Ei meitä se juoma niin hriveästi kiinnosta, mutta halpa ruoka kiinnostaa ku ihan nälissämme ollaan koko ajan :D Tavattiin tänään myös tuolla kadulla kolme semmosta suomalaista poikaa, jotka oli ihan vaan lomalla, ja oikeastaan vähän niinku luvattiin niille, että nähdään ne tänään siellä baarissa, joten kait se on sitten mentävä :D Ei me kyllä pitkään aiottu olla ( tai en minä ainakaan, Lotesta en tiiä) ku mulla pitää kuitenki huomenna kouluun. Yheksitoista vasta, mutta kumminki. Käydään vaan syömässä ja lähetään :D

Mutta nyt voisin tosiaan pikkuhiljaa lähtä sinne lenkille, että adios :)

Laura