Otsikko kertoo kyllä aika hyvin sen, että missä merkeissä tämä viikko on menny. Melkeen joka päivä sitä on jossaki ollu jotain fiestoja ja muita häppeninkejä, ja tottakai me nyt ajatellaan että halutaan niissä käydä, että tutustutaan ihmisiin ja näin pois päin. Yömyöhään sitä on yleensä menny ja minä ku reippaana opiskelijana oon heränny joka ikinen päivä vielä kouluunki niin aika vähillehän se nukkuminen on jääny. Mutta kohta varmaan painun tästä yöunille ja aamulla ei tarvii herätä yhtään mihinkään eli nukun kyllä niiiiin pitkään!

Hyvin on elämä omassa kämpässä lähteny käyntiin! Toistaseksi ei olla vielä rikottu mittään:D Hukkasin jo kyllä heti ekana päivänä avaimet mutta neki sitten onneksi löyty. Mua vähän pelottaa, että missä vaiheessa Lotte hermostuu mulle jostain että elän liian sotkusesti. Puhuttiin tästä yks päivä ja tultiin siihen tulokseen, että ollaan just toistemme vastakohtia näissä siivousasioissa. Mää oon niin anti-siivoja ku voi vaan olla ja Lotessa taas on vähän siivojan vikaa... Pittää kyllä oikeasti skarpata, koska jo nytte ku vertaa esim. meijän huoneita niin mun huone on ihan täydellinen kaaos ja Lotella on kaikki niin hyvin järjestyksessä.

En oon vielä tänne kirjottanu mun tiistaisista futisreeneistä. Kyllä, eksyin tiistaina vähän puolivahingossa yhen paikallisen (tai no paikallisen ja paikallisen, ehkä 60 km Alicanten keskustasta) futisjoukkueen reeneihin ja oli kyllä varsin mielenkiintonen kokemus :D Lähdettiin Loten kanssa tosiaan yhen uuden tuttavuuden mukaan pelaamaan futista, molemmilla oli ajatuksena että kaveriporukalla mennään vaan pelaileen. Mutta ku paikan päälle tultiin niin käviki ilmi että siellä oliki ihan kunnon joukkue, valmentaja ja ihan kunnon reenit. Onneksi otin nappulat mukkaa, niin pääsi sitte reenaamaan! Lotte jätti suosiolla välistä :D Mutta joo tosiaan, valmentaja oli ehkä vähän pelottava kun se huusin niin paljon ja en tajunnu siitä huudosta sitten yhtään mitään :D  Kyllä se varmaan kehujakin jakoi, mutta tosiaan, en niitä vaan ymmärtänyt :D Se joukkue oli aika sekalainen, nuorimmat työt 14 vuotiaita ja vanhimmat sitten varmaan jotain muutaman vuoden vanhempia ku minä. Taitotasoltaanki se joukkue oli melko sekalainen. Osa tytöistä oli aivan sairaan taitavia! Ei vitsi, ei voinu muuta ku ihailla esimerkiksi sitä minkälainen eka kosketus niillä on palloon ja miten ne se vaikeita palloja niin hyvin kiinni. Mutta tosiaan niitä sairaan hyviä oli vaan muutama. Osa oli sellasia, että ei niitä varmaan oikeasti edes hirveesti kiinnosta. Mutta ihan ok reenit oli ja tärkeintä että pääsi vähän ees reenaileen. Se valmentaja sano, että en voi päästä pelaamaan niitten kanssa, mutta jos haluan, niin saan reenata ihan vapaasti. Muuten olisin kyllä ihan ehottomasti messissä, mutta tosiaan se ei ollut missään aivan lähellä se paikka. Mentiin ensin 45 minsaa tramilla sinne kentälle. Mutta pittääpä kattoa jos sinne joskus jaksais lähtiä, olis aivan mahtavaa :)

Nyt lähen suihkuun ja pikkuhiljaa ottaan ihan kunnolla lepiä että jaksaa taas sitten huomenna jotain tehäkki :) Toivottavasti joku edes lukee näitä minun juttuja, ja ilmotelkaapa teki välillä ittestänne jotain!

Laura