Ei oo nyt tullu kirjotettua, koska oon voinu viimiset kaks päivää niin pahoin, että en yksinkertasesti oo jaksanu/pystyny tekemään mitään - edes kirjottaan blogia. Varsinki tänään on ollu tosi huono olo. Maha on aivan sekasi. Aattelin nyt kuitenkin kirjottaa vähän, kun tiiän, että niin monet ihmiset kuitenkin odottaa että millon kirjotan lisää.

Olin perjantaina siis päivän Murciassa! Rakastuin kaupunkiin aivan täysin. Eihän siellä mitään erikoista sinäänsä ollut, mutta kaupunki oli tosi kaunis. Se on hirveen uskonnollinen kaupunki käsittääkseni ja sen takia siellä oli paljon kirkkoja ja kaiken maailman Jeesus-patsaita. Kaupungin läpi kulki semmonen joki, jonka vartta sitten pysty käveleen ja näkemään oikeestaan melkeen kaikki nähtävyydet. Se oli tosi kiva. Tykkäsin Murciasta myös sen takia, että siellä ei ollu niin paljon turisteja kuin esim. Alicantessa. Yhden suomalaisperheen näin ja muutamia muitakin ulkomaalasia turisteja, mutta nekin oli siellä varsinaisella turistialueella, eli siellä semmosen ison katedraalin lähettyvillä. Kiersin kaupungissa 5 tuntia, näin kirkkoja, ja otin paljon kuvia. Mulla oli omat eväät mukana, ja niitä sitten söin aina jossain puistossa vähän aikaa samalla kun tutkin karttaa. Oli kyllä mukava reissu kaikin puolin :)

Pakko kertoa  vielä siitä, miten tunaroin vähän aamulla lähtöni kanssa. Mulla on oikeesti näköjään niin huono kartanlukutaito, ettei kellään muulla voi olla samanlaista. Katoin karttaa väärin päin, joten en meinannu löytää tietäni linja-autoasemalle sillon aamulla. Sain vietyä itseni, jotenkin ihmeellisesti rautatieasemalle ja siinä vaiheessa oli jo niin kiire siihen bussiin että päätin, että otan taksin rautatieasemalta että ehin siihen bussiin. Noh, otin sitten taksi ja kerkesin ihan hyvissä ajoin linja-autoasemalle. Menin oottamaan siihen laiturille, josta bussin piti lähtä. Bussin piti lähtä yheksältä, mutta kun kello oli jo jotain 9.10 bussia ei näkynyt missään. Sitten jossain vaiheessa yks semmonen aivan ihana pappa rupes mulle jutteleen (se oli 83 v. ja puhu englantia!!) ja mulle selvis että en voi ostaa lippua bussista. Siispä lähdin äkkiä ostamaan lippua sisältä. Sanoin että haluan seuraavalla bussilla murciaan ja ne sano että seuraava bussi lähtee klo 11! En saanu ostettua lippua siihen yheksään bussiin, joka oli myöhässä, enkä ymmärrä minkä takia. Aivan typerää mun mielestä. Otin siten lipun siihen 11 bussiin ja yritin sillä päästä sitten siihen 9 bussiin joka oli myöhässä, mutta kuski ei huolinut mua kyytiin. Aivan typerää mun mielestä :D No eipä siinä nyt tarvinu ku semmonen puolitoista tuntia odotella ja mulla oli paljon luettavaa mukana. Tietääpähän ainakin nyt että lippu pitää ostaa etukäteen hyvissä ajoin.

Perjantai-iltana olin takas kotona joskus kaheksan aikoihin. Mentiin illalla sitten vielä kattoon kavereitten kanssa tuonne satamaan semmosen U2:n tribuuttibändin konserttia. Ennestään tunnistin siitä porukasta siis vaan Niilan, Anssin ja yhe belgialaisen Thomasin, mutta siellä oli sitten myös Thomasin joitain muita kavereita ja sen sisko. En mää hirveesti niitä biisejä tunnistanu, mutta oli kait se silti ihan hyvä. Jatkettiin siitä konsertista sitten rannalle, koska facebookissa oli sovittu kaikkien erasmus-tyyppien kanssa ja muidenkin Alicantessa asuvien nuorten kanssa, että mennään kaikki isolla lössille perjantai-iltana rannalle juhlimaan. Noh, me mentiin sinne joskus vähän ennen puolta kahtatoista ja sillon siellä ei ollu vielä ketään :DD Jäätiin sitten ootteleen siihen porukkaa ja kyllä sitä pikkuhiljaa alkoikin tulla, mutta ei kyllä loppujen lopuksi ollu läheskään niin paljon porukkaa mitä olin etukäteen ajatellu. Olihan siellä ihan mukavaa, mutta ei loppujen lopuksi niin huikeeta, mitä etukäteen ois aatellu.

Ja niin tosiaan. Lauantai ja etenki sunnuntai on menny pahoinvoidessa. Tänään aamulla ramppasin koko ajan vessassa. Oli tosi kylmä ja päähän sattu aivan hirveesti. Otin särkylääkettä ja relaa ja menin takas nukkumaan ja kun heräsin niin aattelin että," enhän mää enää voi pahoin, voin lähtä lenkille". No se nyt ei sitten ollu kovin hyvä idea. Kun olin juossut vähän matkaa,syke alko nousta niin hullun korkeaksi, että mua oikeesti alko pelottaan, ja päätin sitten lopettaa juoksemisen. Vaihdoin juoksemisesta kävelyyn, mutta siinä vaiheessa mulla tuli taas niin huono olo, että oli pakko tulla kotiin. Nyt sitten meinaa taas olla vähän huono olo. Nyt sitten pelkkää lepoa loppuilta. Jos on aivan pakko niin käyn poikien luona viemässä niille tavarat, jotka on ollu meillä lainassa, mutta muuten pysyn kyllä kotona loppuillan. Jos sais tehtyä läksyt.

Koitan kirjottaa lisää ja vähän kattavammin pian.

Laura