Enpä oo ennen lentokoneessa dataillu, mutta kerta se on ensimmäinenki! Ollaan nyt siis tosiaan matkalla suomeen ja norwegianin lennolla on nykyään nettiyhteys, joten voi koneessaki kirjottaa blogia :D Viimiset päivät on ollut tosi kiireisiä, kun on pitäny nähä kaikkia ihmisiä ja pakata ja siivota, joten blogin päivittäminen on ihan kokonaan jänäyt. Nyt on kuitenkin tässä hyvää aikka kirjottaa :)

Tosiaan viikonloppu meni kavereita nähdessä. Torstaina olin ulkona, perjantaina olin ulkona ja lauantaina olin ulkona. Aivan perus viikonloppu siis :D Torstaina olin Manun ja sen koulukavereitten kanssa. Ja osa niistä oli siis munki koulukavereita käsipallokurssilta :) Oli oikeestaan ensimmäinen kerta kun oon ollu pelkästään paikallisten kanssa, joten oli tosi jännää. Oltiin yhessä sellasessa baarissaki jossa en ollu ikinä käyny, Directossa. Espanjalaiset on kyllä huippuja ku ne jaksaa tanssia koko illan hahah :D

Perjantaina oli tosi mukavaa! Käyttiin alkuillasta ensin Manun, Karolinan ja niitten kavereitten kanssa luistelemassa! Joo siis siinä kaupungintalon eessä on nykyään semmonen pieni tekojää :D Semmonen pieni ja osittan melko sula, mutta silti olin tosi yllättyny että se oli niinkin hyvä! 5 eurolla sai vuokrattua sellaset muoviluistimet, joilla sai sitten luistella niin kauan ku halus :D Ne luistimet oli kyllä melko surkeet, mutta silti oli aivan älyttömän hauskaa! Erityisen hauskaa siitä teki varmaan se, että kukaan ei oikeesti osannu luistella, kaikista vähiten Manu. Manu ei voinu päästää siitä kaiteesta irti koska se ei oikeesti pysyny pystyssä ilman sitä kaidetaa :DDD Mutta aivan huippua oli. Ihailuja sain kun osasin niin hyvin, ja kukaan ei voinut oikeen ymmärtää miten osasin luistella muka takaperinkin.

Mentiin luistelun jälkeen sitten yhelle Karolinan saksalaiselle kaverille viettään iltaa. Sieltä matka jatkui sitten pikkuhiljaa barrioon. Olin ensin Havanassa Karolinan ja niitten muitten kanssa, josta lähin ettimään Lotteaa ja muita tuttuja rannalle. Löysin Loten, mutta hukkasin Karolinan ja kaikki loput. Ilta oli koknaisuudessaan tosi sekava. Koko ajan vaan etin kaikkia ihmisiä enkä oikeen ollut missään sitten kunnolla, kun kaikki ihmiset oli ihan hukassa.

Lauantaina oli sitten meidän viiminen juhlimisilta täällä. Aloteltiin Niilalla ja Anssilla ja siitä sitten lähettiin pikkuhiljaa barrioon. Oltiiin Carpe Diemissä ja Cintassa, eli semmonen aika perinteinen ilta :D Oli kyllä aivan huippua ja hyvät muistot jäi siitä illasta :)

Sunnuntaina ja maanantaina yritettiin vielä nähä kavereita niin paljon kun mahollista. Sunnuntai-iltana käytiin tapaksilla Loten, Niilan ja Anssin kanssa. Oli muuten ensimmäinen kerta täällä kun käydään tapaksilla. Hah. parempi myöhään kun ei milloinkaan. Eilenillalla oli sitten meidän viiminen ilta ja vietettiin se Rodrin, Reyesin, Fundan, Lauran, Noelian, Niilan ja Anssin kanssa. Oltiin ensin montaditoksessa syömässä ja ilta päättyi sitten Niilan ja Anssin kämpän kautta Desdeniin. Sanottiin jäähyväiset meidän kavereille joskus siinä 12 jälkeen ja suunnistettiin kotiin.

Nyt olo on tosi outo. Siis tosi outo. Mää en tajua yhtään että oon tulossa suomeen. Tai tajuan, mutta en tajua sitä että en oo tulossa enää Alicanteen takas. Tuntuu ihan oudolta. Ei sitä vielä ymmärrä ,että tää reissu oli nyt sitten tässä. Mulla on kuitenkin melko vahvasti semmonen olo että tuun Alicanteen joskus vähintäänkin lomalle ja nään myös esimerkiksi Reyesiä ja Rodria varmasti joskus, joten sen takia ei tunnu yhtään haikeelta. Oon ihmettelly tosi paljon miksi en oo itkeny yhtään. En itkeny eilen enkä o itkeny myöskään tänään. Oon melko varma, että tajuan tän tilanteen vasta joskus tammikuussa sitten kun Manu lähtee pois Suomesta. Nyt mää tiedän, että Manu on tulossa Suomeen eli tuun vielä näkemään sitä tän reissun jälkeenki. Mutta mitä sitten kun se lähtee pois?

Kaikista vahvin tuntemus mikä mulla nyt on, on pelko. Mua pelottaa aivan älyttömästi tulla kotiin! Mua pelottaa, että asiat on muuttunu ihan hirveesti sinä aikan kun oon ollu poissa. Haluisin että kaikki ois ennallaan. Haluisin, että kaikki ois samalla tavalla kun sillon kun lähdin Suomesta, koska silllon kaikki oli niin hyvin.

O-ou lakskeutuminen alkaa joten piää lopettaa!

Laura