Viime päivinä ei ole tullut kirjoiteltua, koska ei ole tapahtunut oikeastaan mitään. Ollaan oltu koko viikonloppu ( joka mulla siis kestää torstaista sunnuntaihin) ihan täällä Alicantessa ja nähty kavereita aina iltasin. Ja päivisinkin välillä. Itseä kyllä vähän harmittaa, kun ei tullu lähdettyä käymään missään nyt kun siihen ois ollut niin hyvä mahdollisuus. Kyllä me mietittiin Murciaa ja Alteaa molempia, jossain vaiheessa, mutta jostain syystä ne sitten jäi. Luultavasti siitä syystä, että ollaan oltu joka ilta melko myöhään kotona, eikä oltas saatu itteämme aamulla aikasten ylös. Tai no eilen meillä olis ollu oikeestaan tosi hyvä mahollisuus lähteä, mutta mää en malttanu lähteä, koska halusin olla seuraamassa meidän joukkueen peliä netistä.

Eilen oli tunteet siis mulla täällä aika pinnassa ja olin melkosen koti-ikävän vallassa, kun seurasin tyttöjen nousua liigaan. Seurasin peliä ihan koko ajan netistä, tulospalvelusta, ja se oli kyllä melko piinaavaa välillä. Ensin tuli itku, kun tajusin, että hävittiin, sitten tuli vielä isompi itku, kun tajusin, että noustiin! Ärsyttää ihan hirveesti, kun en saanu olla paikalla! Mutta oon kyllä niin onnellinen tyttöjen puolesta, että ehkä se onnellisuus kuitenkin voittaa tässä tilanteessa :) Aivan mahtavaa, että me noustiin!! Tietenkin, mua nyt vähän huolettaa, että pysynkö enää sitten joukkueen mukana, kun ne alkaa reenaamaan niin kuin liigajoukkue ja kaikkea. Itellä pittää kyllä kans sitten täällä parantaa reenamisen laatua ja määrää. Ihan hyvin mää oon tähän asti omasta mielestäni kuitenkin reenannu. Kunto on pysyny yllä ja oon päässy potkimaan palloaki useammin kuin uskalsin edes kuvitella, joten ihan hyvin on mennyt. Mutta nyt vois sitten ehkä ottaa tavotteeksi sen, että kohottais kuntoa, eikä enää pitäis sitä vaan yllä. Kerran oon käyny jo vuorella juokseen ja se oli aika rankkaa, mutta samalla mahtavaa, joten lisää vaan vuorijuoksua niin enköhän sitten oon huippukunnossa ku tuun Suomeen ;)

Reyesillä oli eilen synttärit ja meidätkin kutsuttiin sitten semmosiin kotibileisiin. En oikeen ees kunnolla muista missä päin ne oli, kun mentiin Reyesin,Rodrigon,Sallyn ja Elysen kanssa ja seuratiin vaan niitä. Se oli tosi hämyä, koska Sally tunsi sieltä vissiinki yhden jätkän, mutta kukaan muu ei tuntenut ketään, ei edes Reyes. Mutta musta tuntu, että kukaan muukaan siellä bileissä ei oikeen tuntenut ketään :D Siinä kämpässä asu käsittääkseni neljä jätkää, ja yhen niistä jätkistä kanssa juttelin ja seki vaan sano mulle että se tuli kotiin eikä ees tienny että niillä on bileet :D Suurin osa tyypeistä siellä oli kait jenkkejä, mutta kyllä sinne jossakin vaiheessa tuli joitain espanjalaisiakin. Ja se Dinko (yks niistä pojista, jonka kanssa juttelin, ja joka asu siellä) oli bosnialainen. Ja oltiinhan siellä sitten minä ja Lotte, kaks suomalaista. :D Muitten mielestä oli tosi erikoista, että siellä bileissä oli suomalaisia :D Kuulemma ei oo ikinä ollu hirveesti muita kun jenkkejä. Ne pojat siis järjestää tommosia bileitä käsittääkseni aika usein.

Eilen sain taas puhua espanjaa. Sitä pitäs oikeesti puhua joka päivä, että siinä kehittyis. Nyt kun mulla loppu sen espanjan intensiivikurssi niin ei tuu enää päivittäin puhuttua, mikä on harmi. Kuitenkin eilen puhuin ihan tosi paljon. Ensin päivällä rannalla yhen Loten ranskalaisen kaverin kanssa ja myöhemmin just tuolla kotibileissä. Meillä oli Rodrigon kanssa sopimus, että puhutaan pelkästään espanjaa. Reyes ei siis jaksa puhua mun kanssa espanjaa, koska oon niin huono ja sen kärsivällisyys ei riitä :D Mutta Rodrin kanssa puhuttiin paljon, ja sain taas kehuja :) Ei sekään ollu uskoa kun sanoin että oon opiskellu espanjaa vasta kuukauden verran! :D Mun espanja on kuulemma "good but not fluent" :) Ehkä mulla sitten ihan hyvin menee. Mutta haluan vaan oppia niin paljon lisää! Varsinkin kun oon tajunnu, että oon täällä niin vähän aikaa, ettei mulla oo kovin kauaa aikaa oppia. Pakko yrittää oppia lisää joka tilanteessa ja puhua espanjaa aina kun mahollista!

Nyt pitäisi varmaan pikkuhiljaa ruveta tässä tekemään ruokaa ja illan ohjelmassa olisi sitten lenkki ylös vuorelle. Jos sitä tänään jaksais juosta pidemmälle kuin viime kerralla :)

Besos!

Laura