Olen hyvin hyvin onnellinen tällä hetkellä. Elämä rullaa niin hyvin. Koulujutut alkaa pikkuhiljaa selkiintyä, enkä ole enää yhtään niin pihalla mitä aikasemmin. On mulla jo neljä kurssia, joista pitäs opintopisteet saada ihan normaalisti, jos Suomessa oma kordinaattori vaan ne kurssit hyväksyy. Oon tosiaan ottanu yhen sossukurssin, kaks espanjan kurssia ja liikuntakurssin. Mutta eiköhän nuo mee läpi, en usko että siinä on mitään ongelmaa. Toisaalta, oon kyllä ajatellu, että ottasin vielä toisen sossukurssin, siltä varalta, että nuo ei kelpaakaan nuo mun tämän hetkiset valinnat. Varsinki tuo liikuntakurssi ehkä vähän epäilyttää.... :D

Tänään oli ihan huippu päivä koulussa! Oli pitkä päivä, mutta silti oli ihan huippu, koska huomasin, että osaan oikeasti jo puhua espanjaa. Aamulla mulla oli tuota sossukurssia ja se oli practical lesson eli tehtiin ryhmässä harjotteita ja näin. Oli aivan mieletöntä huomata, että pystyn kommunikoimaan ihmisten kanssa espanjaksi! En käyttäny ollenkaan englantia koko tunnin aikana ja tulin silti ymmäretyksi! :)) Asioin tänään myös kirjastossa ja urheilutoimistossa. Molemmissa täysin kokonaan espanjaksi ja sain asiani hoidettua! Sain ostettua itelleni liikuntakortin puoleksi vuodeksi puhumatta sanaakaan englantia! Siis aivan mahtava fiilis :)

Oon viettäny tosi pitkiä päiviä koulussa nyt tällä viikolla, ja sen takia väsyttää. Tänään viiminen tunti loppu seittemältä ja eilen siinä johonkin kaheksan pintaan. En tajua, miten tässä näin on päässy käymään, koska eihän mun tänne pitäny opiskelemaan tulla :D Mutta loppuviikko onki ihan löysää sitten, niin saa ottaa vähän lepiä :)

Tekis hulluna mieli lähtä, jonnekki reissuun viikonloppuna. Ei jaksa olla enää täällä :D Tai no jaksaa, mutta tuntuu vaan, että jokainen viikonloppu on samanlainen. Haluan nähdä vähän paikkoja ja elämää myös muualla Espanjassa. Jos ei minnekään koko viikonlopun kestävälle reissulle lähetä niin ainaki vaikka päiväreissu Murciaan vois olla kiva! Ja se ei mun mielestä edes maksa kovin paljon. Tänään tajusin, että vois pikkuhiljaa myös ruveta tuota rahatilannetta seuraamaan, ku tuntuu, että on jo nyt menny ihan hulluna rahaa vaikka ollaan vasta 3 viikkoa oltu :D

Nyt taidan ottaa pikku päikkärit ja sen jälkeen opiskella vähän espanjaa, koska motivaatio espanjan opiskeluun on nyt niin huipussaan! Saa nähä lähetäänkö tässä ilemmalla vielä suunistaan johonkin päin. Mieli ehkä vähän tekis :)

Laura