Viime aikoina ei oo tapahtunut oikeastaan mitään elämää suurempaa. Silti mulla on sellanen olo, että haluan kirjottaa. Eli tässä nyt tulis vähän kuulumisia.

Eilen eli keskiviikkona oli  pitkästä aikaa tosi lämmin päivä! Siis TOSI! Oikeesti ois voinu mennä vaikka rannalle, aurinko paisto ja oli varmasti yli 20 astetta. Tuntu ihan hassulta, koska viime aikoina on ollu niin tajuttoman kylmä, että on vaan paleltanu koko ajan. Mutta eilen oli kyllä tosi ihanaa kun oli niin aurinkoista. Tai no en nyt tiedä oliko se niin ihanaa, kun oli liikaa vaatetta päällä :D Kävelin kouluun ja olin ihan hiessä ku mulla oli farkut ja t-paita. Mutta ihan kiva oli kerrankin olla ulkona sillain, että oli liian kuuma eikä liian kylmä. Siitä on tosiaan aikaa, kun on viimeksi ollut liian kuuma.

Olin eilen tosiaan koko päivän yliopistolla, niin kuin aina keskiviikkoisin. Espanjan tunnilla taas vähän masensi, kun en osannut oikeen mitään ja käsipallossa oli taas melko kivaa. Illalla mentiin sitten Loten, Niilan ja Anssin kanssa syömään montaditoksia, kun keskiviikkosin on tosiaan se tarjouspäivä. Tai no, pojat joi kaljaa ja minä ja Lotte syötiin salaatit ja montaditokset. Ei olla pitkään aikaan oltu neljästään ulkona, joten oli kyllä tosi kivaa! Montaditosten jälkeen suunnistettiin sitten Mulliganssiin, jossa on aina keskiviikkosin open bar. Eli siis tunnin ajan saat juoda ilmaseksi kaljaa tai sangriaa niin paljon kuin kerkeät. Ihan hulluja nämä espanjalaisten keksinnöt, aina on joku paikka, jossa saat ilmaseksi juua alkoholia :D Ei oo kansanterveydellisesti varmaan hirveen hyväksi tuollanen... Kuitenkin, oltiin Loten kanssa Mulliganssissa ehkä johonkin kahteen asti, pojat jäi sinne sitten vielä senkin jälkeen. Mulligansista lähdettiin siis suoraan kotiin. 

Tänään en oo hirveesti saanu aikaseksi mitään. Futisreeneissä tuossa äsken kävin, mutta siihen se on aikalailla jäänyt. Aamulla kirjottelin muka tuota sosiaalityön esseetä vähän, mutta eipä se hirveästi mihinkään suuntaan edennyt. Mutta oon mää saanut jo reilun sivun kirjotettua! Huono puoli tässä vaan on se, että sen pituus pitäs olla 10-15 sivua eikä mulla oo enää hirveesti ideoita, että mitä kirjottasin :D Oon niin pulassa! Mutta pitää toivoa, että se opettaja päästää mut kurssista läpi, vaikka tuo työ oiskin vähän huono... 

Muutenkin on vähän iskenyt paniikki nuitten koulujuttujen kanssa. En oo enää ees varma, että pääsenkö espanjan kurssista läpi, koska siellä käydään tosi vaikeita asioita nyt. Tai me käydään nyt aikamuotoja, ja kun en oo niitä ikinä aiemmin opiskellu Suomessa niin on vähän vaikeaa ymmärtää kaikkea, kun se opettaja niitä espanjaksi selittää. Käsipallostakin pitäs se koe vielä läpästä. Oon nyt aika hyvin perillä siitä mitä ollaan kurssilla käsitelty, kiitos Manun, mutta se on ihan eri asia miten selviän kokeesta espanjaksi. Toisaalta en oo kysyny onko se koe espanjaksi vai englanniksi... Mutta luultavasti espanjaksi, koska sillon ihan alkuvaiheessa se opettaja sano meille, että ei voida käydä tätä kurssia, jos ei opita espanjaa. No, kyllä siihen aina jotain kirjotettavaa keksii. Toivottavasti. Toivottavasti pääsen sen kokeen läpi ihan vaan senkin takia, ettei Manusta tuntuis, että se on ihan turhaa tuhlannu aikaa mun opettamiseen:D

Koko ajan käy vähemmäksi aika ennen kun oon kotona. Ja varmaan sen takia on kokonaisuudessaan niin sekava olo. Mietin tosi paljon sitä, että kohta oon kotona ja mitä enemmän mietin kotia niin sitä enemmän haluan lähtä. Mutta toisaalta, mitä enemmän mietin niitä ihmisiä, joita mulla täällä on, sitä enemmän haluan jäädä. Ei mulla oikeastaan täältä tuu ikävä mitään rantaa tai aurinkoa tai tätä elämää vaan pelkästään näitä kaikkia ihmisiä, joita on täällä tavannu. Senkin takia on niin sekava olo, että en tiedä yhtään mitä tapahtuu kun tuun kotiin. En tiedä meenko takas kouluun vai mitä oikeen rupeen tekemään. Meillä on Loten kanssa molemmilla ollu täällä projektina keksiä, että mitä me halutaan tehdä isona, mutta toistaseksi ei oo vielä tulosta. Tai no ite oon ihan vakavissaan ruvennut miettimään jotain liikunta-alaa, mutta mullakin tuo mieli muuttuu niin nopeasti, ettei sitä tiedä mihin sitä loppujen lopuksi päätyy. Eli hukassa olin kun tänne lähdin ja hukassa oon kun tuun takas :D

Tuossa parin minuutin päästä alkaa telkkarista joku leffa niin lähenpä nyt kattoon sitä. Oon yrittänyt nyt viime aikoina kattoa telkkaria paljon, että oppis espanjaa. Elokuvat on kivoja, kun niissä ne ihmiset puhuu niin hitaasti, että on ees jotain mahollisuuksia ymmärtää. Ei sillä nyt oo niin väliä onko ees hyvä leffa, kunhan ne puhuu espanjaa ja nini voi vähän kuullunymmärtämistä harjottaa :)

Mutta nyt siis meen, myöhemmin lisää.

Laura