Sairastuvalla tässä vähän meinataan olla. Ei mulla kuumetta oo tai mitään, mutta yskä on niin paha, että välillä tuntuu, että yskin varmaan mun sisäelimet kohta ulos. En tiiä kyllä yhtään, mistä oon tuon yskän saanu, mutta ainakin se on tosi pitkään mulla jo ollu! Eilinen päivä tuntu ihan hirveeltä kärsimykseltä, ku sain vähän väliä semmosia aivan kunnon kohtauksia, joille ei tuntunut ikinä näkyvän loppua. Kaiken kruunaa vieläpä se, että mulla on vatsalihakset aivan älyttömän jumissa ja joka kerta ku yskäsen niin sattuu myös vatsaan aivan sikana. Ei kivaa.

Viikonloppu on ollu vähän tällanen völläily viikonloppu. Mitää hirveen merkittävää ei oo tullu tehtyä.Paitsi sain eilen vihdoin ja viimein ostettua itselleni bikinit, siitä olen kyllä ylpeä. Rannalla olin sekä eilen että tänään, mutta yleensä siellä ei vaan pysty olemaan hirveen kauan, koska siellä yksinkertasesti on vaan niin kuuma. Tekis niin mieli mennä uimaan, mutta en oikein uskalla tuon jalan kanssa vielä mennä, ku mulla tosiaan aukes polvi tuossa reilu viikko sitten ja siihen on vasta pikkuhiljaa tulossa rupi.

Oltiin Niilan ja Anssin kanssa menossa nyt tänä iltana kauhusirkukseen tohon härkätaisteluareenalle, mutta ei päästykkään ku ei ollu enää lippuja jäljellä! Jep, täällä on joku kauhusirkus, mitä se sitten ikinä tarkottaakaan :D Vissiin jotain sirkusta ja kauhua sekasi. Ois ollu tosi mielenkiintosta päästä kattoon, että mitä se niinku on. Mutta tänään oli tosiaan viiminen näytös, ja vähän ärsyttää ku ei päästy! Se on joku semmonen kiertue joka kiertää siis kaupungista toiseen niin aateltiin, että jos se seuraava kohde ei oo hirveen kaukana niin mennään sitte sinne :D Niila oli ainaki ihan messissä.

Kauhusirkukset vaihtu sitten Realin peliin paikallisessa pystärissä. Kaikki siellä oli ilmeisesti Realia vastaan paitsi minä :D Ja jep, Real hävis. Täällä on kyllä niin helppo nähdä kaikkia mahollisia pelejä telkkarista, koska niitä tulee oikeasti ihan koko ajan. Ja uusinnatki varmaan ainaki 5 kertaa. That's why I like to be here :)

Huomenna olis tiedossa niin raskas päivä koulussa, että en jaksa edes ajatella. 9 pitäs mennä ja 18 varmaan vasta pääsen takas! Ou shiiiit. Ei mulla siis tuota koko aikaa koulua ole, mutta 3 eri kurssia niin ne menee just sillain pöljästi, että ei oikeen kerkee kotona käydä välissä. Jännittää ihan sikana taas huominen koulupäivä ku meen kahelle semmoselle kurssille joissa en oo aikasemmin ollu. Toinen niistä on onneksi englanniksi, joten sen kanssa ei pitäs olla ongelmaa, mutta sitten olis taas yks espanjan kielinen sossukurssi. Ja kielikurssia on tietenkin huomenna myös. Se pelastaa mun päivän, koska kielikurssilla on oikeesti kivaa :)

Ois aivan hirveesti vielä kirjotettavaa ja kaikkea, mutta väsymys tässä painaa ehkä kuitenkin enemmän päälle. Yksin se pittää taas laittaa nukkumaan ku Lotte ja Mika oli sillä välin lähteny jonneki ku mää olin poikien kanssa. Mutta eipä tuo mittää, enköhän mää selviä :) Haleja kaikille!

Laura