Huh. Paljon on taas kyllä ehtiny tapahtua. Aloitetaan nyt sitten kertomaan vaikka tiistaista. Tiistaina oli tosiaan mamman viiminen päivä ja mulla oli vaan 2 tuntia koulua aamulla, joten pystyin melkeinpä koko päivän shoppailemaan äitin kanssa. Mulle löytyi housut ja kengät, äitille ainakin neule, en nyt muista ostiko se muuta. Kengät oli kyllä oikein hyvä ostos, sillä edellisistä lipottimista alkoi jo pohja lähteä irti eikä ne pysyny enää kiinni. Ostin ne täältä sillon kun tultiin ja on kyllä ollu kovassa käytössä. Satuttiin sitten löytämään ihan samanlaiset lipokkaat eri värisenä, ja ne makso jotain 4 euroa niin ostin sitten ne! Ehkä nää nyt kestä taas kuukauden! :D

Tiistaina olin sitten taas try-outeissa yliopiston futisjoukkueeseen. Meni ihan hyvin, mutta ei me siellä hirveästi mitään tehty. Ja se valmentajakin sanoi, että haluaa pitää vielä yhden try-outit ennen kuin se pystyy valitsemaan ketään, koska ollaan tehty niin vähän asioita siellä. Ens tiistaina olis siis taas try-out, mutta ongelma on se, että mää en sillon pääse. Ens viikon tiistaina me nimittäin mennään kattoon Espanja-Skotlanti-em-karsintapeliä! Jep, Espanjan A-maajoukkue tulee tänne pelaamaan niitten em-karsintaottelun! Ei voi oikeesti olla näin hyvä tuuri, että ne tulee tänne pelaamaan just sillon ku oon täällä! Kuitenkin, käytiin siis eilen ostamassa poikien kanssa liput tuosta satdionilta. Ne liput tuli siis julkiseeen myyntiin eilen kymmeneltä ja mentiin heti sitte ostamaan niitä. Tunnin verran piti jonottaa siinä. Ei saatu ihan niitä lippuja mitä haluttiin, ku ne oli jo menny, mutta ihan semmoset ok-paikat saatiin sieltä pitkän sivun reunalta 45 eurolla. Sinne tosiaan menee nyt sitten minä Anssi, Niila, Joonas ja Lotte. Saatin Lottekin houkuteltua mukaan, se on jo aika hienoo :D Joonas on Niilan ja Anssin kaveri suomesta, joka on nyt täällä niitten luona kyläilemässä reilun viikon verran. Ihan pirun hyvä tuuri Joonaksellaki sattunu kun just sen lomalle sattu tuo peli :D

Saatiin eilen tulokset meidän espanjan kurssista! 8/10 sieltä paukahti ja oon kyllä tyytyväinen! Oishan se tietenki paremminkin voinu mennä, mutta siihen nähden, että mulla meni se koe vähän penkin alle, niin ei voi kyllä olla muuta kun tyytyväinen. Senkin takia olen tyytyväinen, että ei siltä kurssilta kovin moni saanu parempaa ku minä. 8 oli just ehkä yleisin numero. Mainostan kaikille erityisesti sitä, että kukaan niistä kolmesta italiailesta sieltä kurssilta ei saanu parempaa kun minä, vaikka italia ja espanja on kuitenkin melkeen sama kieli :D Raffaelleki sai 5, vaikka se kyllä siis oikeasti ymmärtää kaiken ja pystyy kommunikoimaan ihmisten kanssa ihan tosi hyvin. Mutta ehkä nuilla italiaanoilla on vaan opiskelumotivaatio niin matalalla ku ne pärjää sillä omalla kielellään niin hyvin.

Tänään on vapaata koulusta, kuten on myös siis koko loppuviikko, joten eipä sitä oo hirveesti tänään tullu tehtyä mitään. Eilen piti vähän käydä juhlistamassa Nillan synttäreitä ja tuota mun espanjan arvosanaa tietenki. Meni tosi myöhään, joten herättiinkin tänään sitten melko myöhään eikä olla siis oikeasti mitään saatu aikaseksi :D Kohta se pitäs kyllä ruokaa ruveta tekemään. Pojat kyllä puhu, että mentäis tänään illalla potkimaan, mutta saa nyt nähä saako nekään mitään aikaseksi tänään :D 

Vähän ollaan mietitty josko lähettäs tässä joko huomenna tai lauantaina käymään Murciassa päiväseltään nyt kun mulla kerta tätä vapaata on. Oon siis ihan tarkotuksella järjestäny kurssit sillain että mulla on torstait ja perjantait aina vapaata niin pääse matkustelemaan :D Mutta saapi nähä mitä viikonloppu tuo tulleessaan.

Laura