On ollu niin hirveesti tekemistä, että ei oo ehtiny taas kirjottamaan pitkään aikaan. Heidi ja Veera lähti Suomeen eilen illalla, kun oli koulussa, mutta pitää kait vielä jotain kertoa siitä miten niiden kanssa tapahtui.

Maanantaina tosiaan lähdettiin sinne vuorelle niin kun oli suunniteltukin. Matkakaan ei tuntunu läheskään niin raskaalta mitä eka kerralla (tosin eipä se silloinkaan hirveän raskasta ollu). Kierrettiin linnaa vähän eri suunnasta mitä äitin ja Loten kanssa, joten käytiin sellasissaki paikoissa, joissa en ollut vielä ennen käynyt. Se oli melko kiva. Nyt tiedänkin sitten linnan salaisuudet melko läpikotaisin :P Meillä oli eväänä sellasia jotain suolatikkuja ja pillimehua. Syötiin ne siinä semmosella yhdellä penkillä ja lähdettiin sitten kotiin, koska meille alko tulla aika kylmä.

Maanantai-iltana ei taidettu tehä mitään erikoista. Syötiin ihan täällä kotona, tytöt söi pitsaa ja minä terveellisesti pastaa. No, se terveellinen ruoka kariutui mun kohalla kuitenki siihen, että jäkiruoaksi halusinkin nutella-banaanin :D. Ihan hirveen epäterveellisesti tuli syötyä sillo kun tytöt oli täällä! Ne halus ostaa aina kaupasta jotain herkkua, ja mää en sitten tietenkään voinut vastustaa kiusausta. Veera sitten osti purkillisen nutellaa ja sitä me sen kanssa täällä vedettiin aina ties minkä "lisukkeena". Siinä mielessä oon kans tosi onnellinen, että Veera ja Heidi lähti niin ei tarvii syödä niitä niiden herkkuja enää :D

Tiistaista tuli rantapäivä. Pääsin koulusta jo yheltätoista niin ehin hyvin rannalle tyttöjen kaa. Kerranki osuttiin rannalle oikeeseen aikaan. Aikasemmin oltiin käyty rannalla vaan sillon kun tuuli ja oli hirveen kylmä. Mutta nyt oli kyllä lämmin ainakin sen ensimmäiset pari tuntia. Kyllä me melko kauan siellä rannalla viihyttiin. Mellä oli Niilalta ja Anssilta lainassa rantalentopallo ja päästin sitäki vihdoin lyömään. Ja Veera pääsi heitteleen sellasten sisäänhettäjäpoikien kaa baseballia :D Ja mää kävin myös uimassa! Eka kerta täällä ku kävin uimassa :D Siinä kävi vielä niin, että siinä vaiheessa ku mentiin Veeran kanssa uimaan, ei paistanu enää edes aurinko. Mutta pakko oli uimassa käydä, kun se oli oikeestaan meidän sen päivän tavote.

Tiistai-iltana kävin futisreeneissä ja sen jälkeen mentiin ulos syömään. Etittiin jotain halpaa pasta/pitsa paikkaa ja päädyttiin sitten siihen samaan ravintolaan jossa käytiin aikasemmin äitin ja Loten kanssa. Sale&Pepe pitsa kait se oli. Tilasin siellä sillon aikasemmin pitsan, josta en tykänny joten aattelin että nyt tilaan sitten pastan. Pasta oli ihan hyvää, mutta sitä oli niiiiiin vähän! Oikeesti ei se mulle riittäny mihinkään :D 2 aika huonoa kokemusta mulla siis siitä paikasta, joten en taida mennä siellä enää kyämään :D Tosin se on ihan omista tilauksista varmaan ollu kiinni, koska ainaki Veera ja Heidi sai ihan kunnon annokset ja oli vielpä hyvää, joten ehkä se on ihan oma vika vaan ollu.

Käytiin ruoan jälkeen sitten hakeen jätskit siitä viereisestä jätskibaarista, josta saa italialiasta jätskiä. Mun jätski oli ihan pirun hyvää, mutta harmi ku en muista se nimeä! Rupesin miettimään sillon tiistaina, että pitäs vaihon aikana testata niitä jätskimakuja mitä siellä on ja nimetä sitten voittaja. Mutta sitte tajusin, että se on ehkä vähän epärealistinen tavote kun niitä jätskejä on niin paljon. Oon tämän vajaan kahen kuukauden aikana käyny siinä jätskibaarissa 2 kertaa ja niitä makuja on varmaan joku 50 :D No mutta, jos joka ilta kävis hakeen yhen jätskin....

Eilen olinkin sitten koko päivän koulussa. Mulla on keskiviikkosin siis kaikki maholliset kurssit mitä mun lukkarissa on. Oon koulussa 11-19 sillain että vaan 1 tunti on välissä hyppyä. Siinä välissä ehtii just syyä, ja käyä esim kirjastossa, jos sinne on tarvetta. Olin koulun jälkeen ihan poikki, mutta pakko se oli vielä lenkille sitten lähettävä. Olin myös sopinu yhen Karolinan kanssa, että meen sen ja sen kavereitten kanssa syömään tapaksia illalla. Karolina on semmonen puolalainen tyttö, johon tutustuin Manun synttäreillä sillon. Se on aivan älyttömän ihana ja mukava! Karolina kuitenki soitti just ennen ko olin lähössä, että hän ei meekkään syömään tapaksia, koska sen kämppis on kokannu niille. Se pyysi mua niille ja menin sitten sinne Karolinan luokse syömään jotain ruokaa mitä sen kämppis oli kokannu. Olin siellä niitten Karolinan kämppisten kanssa ( 2 espanjalaista ja 1 englantilainen) ja sitten sinn tuli myös Manu. Oli aivan tosi mukavaa! Syötiin ja keskusteltiin espanjaksi! Tajusin suurinpiirtein kaiken mistä puhuttiin, mutta en hirveästi kerennyt osallistua keskusteluihin, koska mulla kuitenkin pitää aina miettiä jonku aikaa miten voin sanoa jonkun asian espanjaksi, ja ennen kuin kerkesin sanoa mitään niin se aihe josta oli puhuttu niin oli jo vaihtunu :D Mutta kyllä mää siis siellä ihan puhuinki, en ollu pelkästää hiljaa koko aikaa :D Mutta oli kyllä mukavaa :)

Nyt pitäis tässä tosiaan olla yksin kotona vielä 6 päivää, koska Lotte on edelleen Suomessa. On mun mielestä tosi mukavaa olla välillä yksinkin. Tälle päivälle oon kyllä suunnitellu jo hyvin tarkasti, että mitä teen, nyt kun vapaapäivälläkin oon. Kun pääsen kirjottamasta tätä blogia, opiskelen jonku aikaa, käyn kaupassa ja teen ruokaa, lähen käymään salilla ja sitten illalla opiskelen vielä lisää. Mun nykyinen espanjan kurssi on ihan himon vaikea ja siihen mun pitää kyllä oikeesti tehä ihan hirveesti töitä, että pysyn mukana. Tuota sosiaalityön kurssia varten mun täytyy myös opiskella ihan hirveesti, että saan joskus sen työn valmiiksi. Mutta nythän mulla on tässä aikaa kun Lottekaan ei oo häiritsemässä :P

Tuntuu typerältä, että mulla on 4 päivää vapaata ja vietän ne kaikki täällä Alicantessa, vaikka vois matkustaa. Niila ja Anssi ei oikeen innostunu kun sanoin että jos lähettäs viikonlopuksi johonkin reissuun. Oon kyllä suunnitellu, että lähen huomenna vaikka päivä reissulle Murciaan koska en halua taas olla koko viikonloppua täällä. En mää mihinkään kauemmas uskalla yksin lähteä, mutta Murciaan ehkä joo. Tosin pitää vielä yrittää taivutella poikia, josko ne sinne vois lähtä. Tai sitten jotain muuta.

Laura